w sprawie zakresu danych zawartych w zbiorczym zestawieniu świadczeń ratowniczych (DU/2022/127)

t.j.

status: obowiązujący

Rozporządzenie określa zakres danych zawartych w zbiorczym zestawieniu świadczeń ratowniczych przyznanych w danym miesiącu.

Zbiorcze zestawienie świadczeń ratowniczych przyznanych w danym miesiącu zawiera:         1) dane dotyczące świadczeniobiorcy:             a) numer świadczeniobiorcy w przekazywanym zestawieniu,             b) pierwsze imię,             c) drugie imię,             d) nazwisko,             e) datę urodzenia,             f) numer PESEL (jeśli nadano ten numer),             g) serię i numer dowodu osobistego lub numer paszportu (jeśli nie nadano numeru PESEL),             h) adres miejsca zamieszkania: – nazwę ulicy, – numer domu, – numer lokalu, – kod pocztowy, – miejscowość, – gminę/dzielnicę, – powiat, – województwo, – nazwę państwa zamieszkania świadczeniobiorcy,         1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej – sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).             i) adres do korespondencji: – nazwę ulicy, – numer domu, – numer lokalu, – kod pocztowy, – miejscowość, – gminę/dzielnicę, – województwo, – nazwę państwa zamieszkania świadczeniobiorcy,             j) informację o sposobie wypłaty świadczenia ratowniczego (w zależności od wyboru dokonanego przez świadczenio- biorcę: 1 – na rachunek bankowy, 2 – na adres zamieszkania, 3 – na adres do korespondencji),             k) numer konta bankowego,             l) nazwę banku;         2) dane dotyczące organu przyznającego świadczenie ratownicze:             a) nazwę,             b) REGON,             c) adres: – nazwę ulicy, – numer budynku, – numer lokalu, – kod pocztowy, – miejscowość,             d) dane organu przyznającego świadczenie ratownicze: – imię, – nazwisko, – stanowisko służbowe;         3) pozostałe dane:             a) kwotę przyznanego świadczenia ratowniczego,             b) datę złożenia wniosku o przyznanie świadczenia ratowniczego,             c) numer wniosku o przyznanie świadczenia ratowniczego nadany przez organ przyznający świadczenie ratownicze podczas rejestracji tego wniosku,             d) numer decyzji w sprawie przyznania świadczenia ratowniczego,             e) datę wydania decyzji w sprawie przyznania świadczenia ratowniczego,             f) datę, od której przyznano prawo do świadczenia ratowniczego,             g) czas czynnego uczestnictwa w działaniach ratowniczych lub akcjach ratowniczych będącego podstawą przyzna- nia świadczenia ratowniczego – podany w latach, miesiącach i dniach.

Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2022 r. Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: M. Kamiński